نوبار ، استارت آپ بدون انعام

وقتی میگوییم سرویس اسباب کشی بدون انعام یعنی چه؟ اگر از ما انعام گرفتند چه اتفاقی میفتد؟ در این مقاله به شعار انعام بدون اجبار نوبار میپردازیم.

شعار نوبار : انعام نداریم! ( اگر خودتان خواستید اشکالی ندارد)

در صنعت اسباب کشی دبه کردن راننده و انعام خواستن اجباری کارگر دو موضوعی است که بسیار اتفاق میفتد. نوبار هدفش این است که هیچ انعام اجباری و بدون رضایتی داده نشود و تنها واقعا به اختیار خودتان انعام بدهید در واقع کارگری که خوب کار میکند واقعا مستحق تشویق شدن است اما کسی که دیوار های خانه شما را زخمی کرده خیر.

ما در نوبار از کارگران پورسانت نمیگیریم

ما در نوبار تنها از رانندگان خود درصدی منصفانه از کارمزد را دریافت میکنیم و از کارگران هیچ کارمزدی دریافت نمیکنیم تا بتوانیم انعامی را که از شما نمیگیرند جبران کنیم ، برای شما ۳ راه کار وجود دارد تا از این اتفاق جلوگیری کنید و همچنین ما بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

راه حل های نوبار

راه حل اول | ناظر کنترل کیفیت اسباب کشی

اولین راه حل ما ناظر کنترل کیفیت اسباب کشی است . این ناظر به درخواست شما میتواند هنگام اسباب کشی حاضر شده و از اختلافات احتمالی بین مشتری و کارگران جلوگیری کند ، همچنین کمک کند تا بهترین خدمات به شما داده شود.

راه حل دوم | پشتیبانی نوبار

در صورت مشاهده هرگونه مورد میتوانید با خطوط پشتیبانی نوبار تماس گرفته و قسمت شکایات یا قسمت کاربران را شماره گیری کنید تا به این موضوع رسیدگی شود.

راه حل سوم | گذاشتن تیکت یا تماس با پشتیبانی بعد از اتمام اسباب کشی

در صورتی که به هر دلیلی تمایل نداشتید در حضور خود کارگران با نوبار تماس بگیرید بعد از اتمام اسباب کشی با ما تماس بگیرید و مشکل خود را اعلام کنید ، در اسرع وقت تیم پشتیبانی ما با شما تماس خواهد گرفت.

راه حل چهارم | اگر واقعا راضی بودید

اگر واقعا از ته دل راضی بودید و مایل به دادن انعام کاملا به اختیار بودید ، میتوانید در آخر مقداری انعام بدهید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی نوبار تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.