سرویس قاشق ، چنگال و بشقاب مناسب| سرویس ظروف مهمان

سرویس ظروف مهمان یکی از چیزهایی است که همیشه خانم های خانه در خرید آن زیاده روی میکنند و بعد از ۵۰ سال زندگی مشترک باز هم از تمامی پارچه های آن استفاده نمیکنند. سرویس ۱۰۰ پارچه ، ۲۰۰ پارچه و… در این مقاله میخواهیم به یک سرویس قاشق چنگال و بشقاب خوب اشاره کنیم.

سرویس چندپارچه خوب ، اجاره سرویس ظروف یا گرفتن چند سرویس

آیا واقعا یک سرویسی که ۵۰ دست بشقاب ، کاسه و قاشق و چنگال دارد به کار شما می آید؟ بهتر نیست یک سرویس مثلا ۲۴ نفره یا ۱۲ نفره تهیه کنید و اگر موقعیتی برای یک مهمانی بزرگ پیش آمد سرویس چند پارچه ای را اجاره کنید ، هم هردفعه میتواند متفاوت باشد و احتمالا هزینه کمتری خواهد داشت.

آیا سرویس های ۴۰ پارچه ی قابلمه آیا واقعا استفاده میشود؟ میتوانید برای مهمانی های خود یک سرویس و برای دم دست سرویسی ارزان قیمت تر بگیرید.

از جنس های متفاوت برای سرویس خود استفاده کنید.

بسیاری از سرویس های چند پارچه سرویس های طلا و نقره یا سرویس های نقره کوب و طلا کوب هستند که قیمت بالایی برای آن باید هزینه شود. شما میتوانید از سرویس های طرح قدیمی مثل سرویس مسی ، روحی (آلومینیومی) یا سفالی استفاده کنید ، هم متفاوت است و هم ارزان تر.

سرویس های روحی البته باید در شرایط خاصی استفاده شوند تا مضر نباشند مثل سرو نکردن ترشی در آنها ولی ظروف مسی و سفالی بسیار برای بدن مفید هستند.

تاثیر در فنگ شویی و در نظم خانه

خرید بیش از حد وسایل باعث میشود تا فنگ شویی خانه ی شما به هم بخورد همچنین نظم دادن به سرویس های بزرگ کار سخت تری است. پیشنهاد میشود مقاله فنگ شویی را مطالعه کنید.

اگر در حین اسباب کشی هستید میتوانید از نوبار سرویس خود را سفارش دهید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.