دستاوردهای سئویی نوبار| افزایش بازدید در دوماه گذشته و برنامه های سئویی

یکی از فاکتورهای مهم در بازاریابی دیجیتال هر محصول موارد سئویی و بازدید کسب شده از این کانال است. در این مقاله به بررسی دستاوردهای سئویی نوبار و جهش بازدید آن در دو ماه گذشته میپردازیم.

اهداف سئویی نوبار

یکی از مهم ترین اهداف نوبار در زمینه سئو، رسیدن به رتبه اول تا سوم در کلمات کلیدی اسباب کشی، اثاث کشی، حمل بار، اتوبار و باربری و long tail های آنهاست. در راستای این هدف برخی از این کلمات در صفحه اول ظاهر شده و برخی دیگر در بین سه کلمه کلیدی اول هستند. همچنین سئویی محلی و الگوریتم کبوتر نیز برای نوبار اهمیت زیادی دارد.

۵ برابر شدن میانگین بازدید از گوگل

وقتی صحبت از سئو میکنیم اغلب یاد گوگل میفتیم. آمار بینگ و یاهو نیز رشد چشمگیری داشته است اما آمار گوگل بخش اعظمی از آن را تشکیل میدهد.

تعداد بک لینک های رایگان و بک لینک های پولی

بک لینک سازی عمدتا به خودی خود کلاه سفید نیست و اگر بیش از حد انجام شود میتواند تبعات منفی یک سئوکلاه سیاه را داشته باشد. تعداد رپورتاژهایی که خریداری شده اند به حدی است که جنبه محتوایی آن حفظ شده و اسپم نباشد. همچنین هر رپورتاژ به صورت یکتا تولید شده و در اختیار وبسایت ها قرارداده شده است.

ساخت لینک ها در CDN ها، مزرعه های لینک یا دایرکتوری ها انجام نشده است و لینک های رایگان به شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، بسترهای بازنشر محتوا، ابزارهای بررسی سایت و… محدود شده است. همچنین برای حفظ توازن از بک لینک های No Follow نیز بهره جسته ایم.

ایجاد یک جریان محتوایی مناسب در وبلاگ

با توجه به آن که گوگل میانه خوبی با نیم فاصله ندارد، در وبلاگ نوبار هیچ نیم فاصله ای مشاهده نمی کنید همچنین از اواسط ماه اردیبهشت جریان تقریبا ثابتی از تولید محتوا در بلاگ شکل گرفته است به گوگل سیگنال یک سایت قابل اعتماد داده شود.

اگر میخواهید با نوبار بیشتر آشنا شوید، مطلب داستان نوبار را بخوانید. داستان نوبار تنها مطلبی است که در وبلاگ نوبار زبانی عامیانه دارد!

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.